Το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας μας λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο για να δέχεται τις αναγγελίες βλαβών και παρατηρήσεις δυσλειτουργίας. Οι βλάβες καλύπτονται από τις 7:00 το πρωί μέχρι και τις 23:00 το βράδυ 365 μέρες το χρόνο. Ο μέσος όρος χρόνου κάλυψης μιας βλάβης είναι 2 ώρες από την αναγγελία της.

Βλαβες

Μετά την αναγγελία της βλάβης τα μόνιμα εξειδικευμένα συνεργεία της εταιρίας μας θα μεταβούν στο χώρο του έργου, θα διαπιστώσουν την βλάβη και εφόσον δεν χρειάζεται ανταλλακτικό, θα αποκαταστήσουν αμέσως την ασφαλή λειτουργία του ανελκυστήρα χωρίς κανένα απολύτως κόστος για τον πελάτη όσες φορές και αν αυτό συμβεί στην διάρκεια του μήνα. Αν έχει λήξει η εγγύηση του ανελκυστήρα και για την αποκατάσταση της λειτουργίας του χρειάζεται ανταλλακτικό, τότε το γραφείο μας ενημερώνει τον διαχειριστή για το εξάρτημα που χρειάζεται αντικατάσταση και για το κόστος του και αφού πάρει την έγκρισή του, προβαίνει αμέσως σε αντικατάσταση του εξαρτήματος και αποκαθιστά την ασφαλή λειτουργία του ανελκυστήρα. Η εταιρία μας διατηρεί πλήρη φάκελο στο αρχείο της για κάθε ανελκυστήρα ο οποίος ενημερώνεται πάντα για οποιαδήποτε επισκευή ή αντικατάσταση υλικών ή εργασία που πραγματοποιήθηκε στον συγκεκριμένο ανελκυστήρα. Συχνότητα βλαβών Λόγω της καλής αρχικής εγκατάστασης, των καλών υλικών που χρησιμοποιούμε και αργότερα της επιμελημένης συντήρησης η εταιρίας μας έχει καταφέρει παρά τον μεγάλο αριθμό συντηρούμενων ανελκυστήρων που διατηρεί να έχει ελαχιστοποιήσει τις βλάβες, οι οποίες συγκριτικά με τον αριθμό των ανελκυστήρων είναι ελάχιστες.

ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ

Το Mobile Application της επιχείρησης για χρήση σε περίπτωση απεγλωβισμού είναι διαθέσιμο για iPhone, Android και Windows Phone συσκευές.

Περισσότερα ...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

SOCIAL MEDIA